ارور 30 40 پکیج ایران رادیاتور

 

خلاصه: 

ارور ۳۰ ۴۰ پکیج ایران رادیاتور نشان‌دهنده خرابی برد است. این ارور با ریست کردن برطرف نمی‌شود و معمولاً به دلیل خیس شدن برد اتفاق می‌افتد. در صورت مشاهده این ارور، باید برد پکیج را تعمیر یا تعویض کنید.

در ادامه توضیح کاملی از این ارور رو میتوانید بخوانید

ارور ۳۰ ۴۰ پکیج ایران رادیاتور

اگر شما به دفترچه راهنمای پکیج ایران‌ رادیاتور مراجعه کنید در جلوی  ارور 30 40 پکیج ایران رادیاتور  این عبارت را می‌بینید

برد الکترونیک معیوب است

این ارور یعنی ۳۰ ۴۰ در پکیج ایران رادیاتور به معنی خرابی برد می باشد.

ارور 30 40 پکیج ایران رادیاتور در پکیج های سری آنالوگ ایران رادیاتور اتفاق می‌افتد ( مانند m24ff )و با توجه به اینکه هزینه تعویض برد ایران‌  رادیاتور بالا هست  ما سعی می‌کنیم تا در این‌گونه مواقع برد را تعمیر کند

برد پکیج ایران رادیاتور و ارور 30 40

 

 

مهمترین علت خطای 30 40 ایران رادیاتور خرابی مدار برد است ، این آسیب جدی در برد پکیج معمولا در اثر خیس شدن اتفاق می افتد. البته ممکن است بدون خیس شدن هم این ارور اتفاق بیافتد 

در اکثر موارد، خرابی بردهای رادیاتور ایران بر روی ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور و خطای ۴۰ ۶۰ ۷۰ ایران رادیاتور رخ می‌دهد و در این حالت‌ها، تقریباً در ۹۹ درصد موارد، برد تعمیر می‌شود.

چقدر احتمال دارد که برد پکیج ۳۰ ۴۰ ایران رادیاتور تعمیر شود؟

اما در ارور ۳۰ ۴۰ ایران رادیاتور، احتمال تعمیر برد بالای ۹۵ درصد است (این درصدها تقریبی و براساس تجربه است). به عبارت دیگر، در کمتر از پنج درصد موارد، این ارور قابل تعمیر نیست و باید برد تعویض شود.
مهمترین علت خطای ۳۰ ۴۰ ایران رادیاتور خرابی مدار برد است که معمولاً به دلیل خیس شدن رخ می‌دهد. البته این ارور ممکن است حتی بدون خیس شدن هم رخ دهد.

09191212489 

نکته‌هایی که باید در مورد ارور ۳۰۴۰ پکیج ایران رادیاتور بدانید

  • خطای 30 40 ایران رادیاتور با ریست کردن برطرف نمی‌شود
  • این ارور معمولا به نوسان برق مرتبط نیست
  • بروز خطای 30 40 پکیج ایران رادیاتور به بد استفاده کردن یا خوب استفاده کردن شما ارتباطی ندارد مگر اینکه ناخواسته باعث خیس شدن برد شوید

 

حتما برای ما کامنت بگزارید

با توجه به مشکلی که در پکیج ایران رادیاتور شما بوجود آمده است، احتمالاً برد الکترونیکی دستگاه دچار خرابی شده است و این باعث بروز کد خطای ۳۰ ۴۰ می‌شود. همان‌طور که در متن پیام شما ذکر شده، اگر چراغ‌های ۳۰ و ۴۰ هر نیم ثانیه چشمک بزنند، به این معناست که برد الکترونیکی پکیج معیوب شده است .

با توجه به اینکه ریست کردن دستگاه، در این مورد چندان کارآمد نخواهد بود، پیشنهاد می‌دهیم با تعمیرکار مجرب تماس بگیرید تا بتوانید مشکل را به صورت حرفه‌ای و دقیق برطرف کنید.

     ارور 40 70 80 پکیج ایران رادیاتور

[collapse]
4.1/5 - (7 امتیاز)

31 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.