رفع خطای E50 پکیج ایران رادیاتور مدل،k24ff،l24ff،l36ff،l28ff

خلاصه  :

خطای E50 پکیج ایران رادیاتور معمولاً به دلیل خرابی پرشر فن ایجاد می شود. پرشر فن یک قطعه ایمنی است که وظیفه دارد از روشن شدن پکیج قبل از شروع به کار فن جلوگیری کند. در صورتی که پرشر فن دچار خرابی شود، پکیج روشن نمی شود و کد خطا E50 نمایش داده می شود.

راه حل اصلی رفع خطای E50، تعویض پرشر فن است. در صورتی که پرشر فن سالم باشد، دلایل دیگری نیز می توانند باعث بروز خطای E50 شوند، از جمله جریان هوای کولر، خرابی برد الکترونیکی .

بررسی دقیق این خطا :

دلایل بروز خطای E50 پکیج ایران رادیاتور

خرابی پرشر هوا:

پرشر هوا یک سنسور ایمنی است که در صورت خاموش بودن فن، جریان هوا را قطع می‌کند. خرابی پرشر هوا باعث می‌شود که این سنسور به اشتباه، فن را روشن تشخیص دهد و ارور E50 را نمایش دهد. در واقع اصلی ترین علت خطای e50 ایران رادیاتور مدل l24ff خرابی پرشر سوئیچ هوا است که باید با یک قطعه سالم تعویض شود . دقت کنید که پرشر با کیفیتهای  متفاوت و پاسکالهای متغییر برای پکیج های متفاوت در بازار موجود هست . پس لطفا تعویض پرشر سوئیچ را به سرویسکار بسپارید و از اقدام سرخود خودداری کنید

تصویر پرشر هوا پکیج ایران رادیاتور

خرابی برد پکیج:

برد پکیج، مسئول کنترل عملکرد پکیج است. خرابی برد پکیج می‌تواند باعث شود که برد به اشتباه، فن را روشن نگه دارد و ارور E50 را نمایش دهد.

تصویر برد پکیج ایران رادیاتور و خطای e50 پکیج ایران رادیاتور

جریان هوای کولر:

در فصل تابستان، جریان هوای کولر می‌تواند باعث شود که پرشر هوا به اشتباه، فن را روشن تشخیص دهد و ارور E50 را نمایش دهد.  راه حل : پنجره را کمی باز کنید تا جریان هوا به سمت آن منتقل شود

تصویر کولر ابی

در صورت عدم دانش و مهارت کافی، از تعمیر پکیج توسط افراد غیرمتخصص خودداری کنید.

گرفتگی ونتوری یا شلنگ پرشر:

تصویر ونتوری پکیج ایران رادیاتور

ونتوری و شلنگ پرشر، جریان هوا را از فن به پرشر هوا منتقل می‌کنند. گرفتگی این قطعات می‌تواند باعث شود که پرشر هوا به اشتباه، فن را روشن تشخیص دهد و ارور E50 را نمایش دهد.

روش برطرف کردن خطای E50 پکیج ایران رادیاتور

برای حل مشکل خطای E50 پکیج ایران رادیاتور، ابتدا باید علت بروز خطا را شناسایی کنید. در صورتی که علت بروز خطا، خرابی پرشر هوا باشد، باید پرشر هوا را تعویض کنید. در صورتی که علت بروز خطا، خرابی برد پکیج باشد، باید برد پکیج را تعمیر یا تعویض کنید. در صورتی که علت بروز خطا، گرفتگی ونتوری یا شلنگ پرشر باشد، باید این قطعات را تمیز یا تعویض کنید. در صورتی که علت بروز خطا، جریان هوای کولر باشد، باید پنجره را باز کنید تا جریان هوا به سمت پنجره هدایت شود.

نکته مهم

برای رفع خطای E50 پکیج ایران رادیاتور، باید از قطعات اصلی و مرغوب استفاده کنید.

[collapse]

روش دو شلنگه کردن پرشر هوا برای رفع خطای e51 پکیج ایران رادیاتور

 

در صورتی که پرشر هوا با یک شلنگ به فن پکیج متصل است، می‌توانید آن را با دو شلنگ به فن متصل کنید تا عملکرد پرشر هوا بهتر شود. برای این کار، یک شلنگ جدید به پرشر هوا وصل کنید و آن را به پشت فن متصل کنید.

توضیحات و تصویر روش دوشلنگه کردن پرشر سوئیچ هوا برای رفع ارور e50 پکیج ایران رادیاتور

 

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشه 🙏

نتیجه گیری در مورد خطای E50 پکیج ایران رادیاتور

خطای E50 یکی از خطاهای رایج پکیج های ایران رادیاتور است که به دلیل خرابی پرشر فن ایجاد می شود. پرشر فن یک قطعه ایمنی است که وظیفه دارد از روشن شدن پکیج قبل از شروع به کار فن جلوگیری کند. در صورتی که پرشر فن دچار خرابی شود، پکیج روشن نمی شود و کد خطا E50 نمایش داده می شود.

راه حل اصلی رفع خطای E50، تعویض پرشر فن است. در صورتی که پرشر فن سالم باشد، دلایل دیگری نیز می توانند باعث بروز خطای E50 شوند، از جمله گرفتگی ونتوری، خرابی برد الکترونیکی و خرابی فن.

در صورتی که با خطای E50 پکیج ایران رادیاتور مواجه شدید، ابتدا باید پرشر فن را بررسی کنید. در صورتی که پرشر فن سالم باشد، باید سایر دلایل احتمالی بروز خطا را بررسی کنید. تعویض پرشر فن باید توسط یک تکنسین متخصص انجام شود.

[collapse]

4.3/5 - (3 امتیاز)

10 دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • خیلی ممنون از شما من الان رسیدم شهرستان پکیج کد e50 میداد خونه سرد بود از مطالب شما استفاده کردم موفق به راه اندازی شدم فقط این میتونم این خیر و برکت میاد سر سفرت و زندگیت تشکر

    پاسخ
  • سلام .پکیج به دلیل افت فشار خاموش شده وباریست کردن وبازکردن شیرآبی رنگ وبالاآمدن فشارروشن نمیشود وارور ۵۰ میدهد. یعنی چراغ سبز۵۰روشن نمیشه .دلیلش چیست .؟ آیا به راحتی قابل حله باید تعمیرکاربیاد.ممنون

    پاسخ
  • درودبرشما
    ابن ارورe50 در مورد پگیچهای بدون فن زمانی که ظاهر می‌شود باتوجه به اینکه سنسور دود را تیز یکسره کردیم از چه چیز دیگر می‌تواند باشد
    سپاسگزار خواهم بود

    پاسخ
  • بسیار ممنونم از شما . مشکل خطای E50 پکیج من با باز کردن یک پنجره حل شد . ناراحت بودم که باید الان کلی هزینه کنم تا پکیج درست بشه .

    پاسخ
  • ضمن درود وخسته نباشید به همگی عوامل محترم این سایت ،به شخصه تجربه بسیار خوبی بود و متشکرم.ایکاش این عیب یابی ها با نکته سنجی دقیقتر بصورت pdfانجام بشه ودر اختیار سرویسکاران قرار بگیره قطعا اجر معنوی و جای تشکر فراوان خواهد داشت.

    پاسخ
  • سلام باتشکرازاطلاعات مفیدتون .ایامیشه شلنگ روحذف کرد کلا.چون بخارمیکنه همیشه وباعث ارورمیشه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.